2011. február 27., vasárnap

02.23. - 27. - Winter-break

A héten nem történt semmi különösebb kiemelkedő dolog.

Megpróbáltam tanulni a jövő heti vizsgámra, de nem sok sikerrel jártam, napi egy fejezet után feladtam, annyira unalmas és semmilyen a könyv... majd hétfőn és kedden belehúzok.. :D amúgy hétfőn lesz még egy prezim, mostanra (vasárnap) azt is sikerült összerakni, de nehéz szülés volt, mert a többiek az utolsó pillanatban küldték el az ő részüket... :S :D

Hétfő, kedd, szerda este Ecem itt aludt nálam így nem voltam egyedül... :D

Amúgy a héten, pénteken voltam úszni Umut Can-nal és Benoit-val, elég jó volt, rendesen le is fáradtam... utána meg találkoztunk Cem-mel (török srác, aki Turkuba tanul), mert egy napra lejöttek a csokigyárat meglátogatni, és utána kaptak egy kis szabadidőt itt, Helsinkiben.

Péntek este elmentünk egy "Russia -party"-ba.. hát a buli akkor kezdett jó lenni, amikor engedték, hogy a másik két termet is használjuk... amúgy nem volt nagy szám a buli... :D

Szombaton takarítottam, meg este Ecem csinált török kis kaját és azt ettünk.. (paradicsom levest - egész ehető volt! :D , meg vmi joghurtos-foghagymásöntetetes tészta, meg sali..)

Vasárnap, végre megjöttek a lányok! :D csináltam nekik reggelira tojásrántottát, utána meg ebédre krumplipürét, meg amit vásároltam a boltba "májgombócot" azt sütöttem meg, és természtesen desszertre palacsintát sütöttem... :D és amire nagyon büszke vagyok elmentem délután futni... nagyon szép idő volt ma... :D

hát kb. ennyit a hetemről.. :D

puszi
Judit

és igen, ma 2011. február 27.! :D ;) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése