2011. február 1., kedd

01.31. - International -day

Tegnap/ma hajnalba fél3után sikerült ágybe keverednem, és reggel már ilyen fél8kor kellnem kellett, mert mentem Nikivel csinálni a pogácsát az "International-day"-re.... először bevásároltunk, ami nem volt egyszerű, ugyanis 15percet kellett várnunk, hogy a Lidl kinyisson, ugyanis Helsinkibe 9kor nyít ki... :( mindegy, bevásároltunk, majd irány hozzájuk (a  Niki a suli és a Lidl között lakik, ő és Patrik abba a koliba kaptak helyet, ami 5perc sétára lehet a sulitól).... a pogit kb. 2,5óra alatt sikerült megcsinálnunk, és nagyon ügyesek voltunk mert két adagot csináltunk... meg természetesen én gyors összedobtam a zászló-térképet....
nagyon fáradt voltam és nem akartam menni és jópofizni, de végül nagyon jól sikerült szerintem, én legalábbis nagyon élveztem... az embereknek meg nagyon ízlett a pogácsa... :D egyébként kóstoltattunk még pickszalámit pirosarannyal, ill. aki bátor volt erős pistával... :D  ezenkívül volt egy kis mini kérdőívunk Mo-ról (pl: mi a főváros, mi a magyar tenger, mi a valutánk, melyik város volt EKF?, meg egy európa térképen bejelölni melyik a mi országunk), egyébként nagyon kevesen tudták megmondani hogy hol van magyarország... :D :S ez van...

a nap hátralevő részében, a Lidl-be bevásároltam, majd egy óra alvás után neki kellett állnom tanulni a másnapi órákra... fél1ig tanultam, igaz hogy közben skype-n korrepetáltam matekból a hugomat... :D (remélem hugi, hogy volt értelme!!!  :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése