2011. február 1., kedd

02.01, kedd

nah, még egy bejegyzés a mai napon... :P :D hogy legyen mit olvasnotok.... :D

immáron már pontosan 3hete vagyok itt kint... és nagyon élvezem, és sokkal hosszabbnak tűnik az idő, amit itt kint töltöttem, mint csak 3hét.. :D

mai nap... hát reggel korábban akartam felkelni még finnt tanulni, de esélytelen volt így kb. 5perc alatt írtam meg a házit is, de jó lett.. :D 

ma nagyon fini kaja volt a menzán: rizs, csirke"labdák" és kurry szósz... (a szószt én kihagytam) :D és most kivételesen meg is ettem az egészet... :D

ebéd után, gyors elmentünk megcsináltatni az ESN-kártyát, amivel ingyen mehetünk a bulikba, csak 2€ volt... :D majd én felmentem egy kicsit a könyvtárba még a 2órakor kezdődő órámra készülni... hát kb. félórával óra kezdés után legszívesebben felálltam volna és eljöttem volna haza... katasztrófa volt... teljesen elvesztem.. pedig készültem.. :( nem tetsziik... rendesebben kell felkészülni, mert hjaj... :S nem tudom.. :S :D

este megyünk megint szaunázni... :D hát asszem ennyi... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése