2011. február 22., kedd

02.22. - kedd

Rájöttem, jó ez a blogírás, mert így tudom, hogy milyen napot is írunk az évben... :D

Ma igazából nem történt semmi.. reggel felkelltünk és megreggeliztünk Ecemmel, aztán nagy büszkén neki álltunk tanulni, nah én kb. egy fejezet után feladtam a tanulást - szabályosan elfáradtam, ezért csináltunk ebédet, majd utána elmentem a postára!!! :D végre megérkezett a csomag otthonról... így mostantól nem kell nélkülöznöm egy ideig a levest, és végre van napszemüvegem, és a kis bokám is megnyugodhat, mert megérkezett az "erősítés" (zokni, amit kificamitáskor kell hordani, és itt néha a szokott fájni, főleg amikor nagyon hideg van) - de úgy is mondhatom, hogy most már bátrabban eshetek, mert itt a felmentő zoknim.. :D no és igen... végre vmi tényleg hazai íz: házi stifi... :DDD nyámi... köszi anyu, apu!!!! nagyon finoooom, most jobban értékelem mint amikor otthon voltam... asszema fogyókúrának is most annyi egy darabig... :S :D

délután egy kis alvás.. aztán úgy gondoltam hogy még tanulok délután szaunázásig, de nem.. inkább elbeszélgetem az időt az otthoniakkal msnen.. :D de nem baj,... ez vhogy jobbat tesz a "lelkemnek" mint a tanulás.. :D hihetetlen mennyire elszoktam és elkényelmesedtem a tanulástól.. :S

este kis szaunázás, aztán alvás...

hja, igen, a török lány most ideköltözött hozzám a hétre, így nem vagyok egyedül.. juhéééé :D

puszi mindenkinek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése