2011. február 19., szombat

02.18.-19.

Péntek

Hát mi is történt ma...

Reggel mosással kezdtük a napot... most kivételesen a mosásnak az én egyik zoknim esett áldozatául... ugyanis a centrifugába túl sok ruhát raktunk és hát a szó szoros értelmében a félpárzoknimat szétdarabolta... :D félpárzoknival kevesebb... :D utána Ecem csinált nekünk reggelit - tojásrántottát-.

Sarahval bementünk a városba, hogy megvegyük a következő napra foglalt jegyünk. (a bulira előre kellett foglalni a jegyet - korlátozott számban volt kapható.) majd irány haza...

nah, a haza utazás érdekes volt... a vonaton odaült hozzánk egy öreg bácsi, aki feltehetőleg részeg volt... először elkezdett velem ordítozni, és kioktatni hogy mit képzelek, hogy az ülésre raktam le a csomagomat, mért nem a csomagtartóra raktam... - nem mintha nem tudott volna leülni..., ugyanis amikor jöttek az emberek illedelmesen az ölembe raktam a csomagot... nah, mindegy... a lényeg hogy finnül beszélt, angolul nem tudott, és szép, kimért hangon csak annyit válaszoltam, bocsánat nem tudok finnül... de ő csak mondta a a magáét... 3megálló erejéig bírtuk elviselni a bácsikát, hiába beszéltünk egymással folyamat Sarahval, ő csak beszélt hozzánk finnül... szóval miután meguntuk fogtuk magunkat és átmentünk egy másik vagonba...
és, hogy ez ne legyen elég... a házunk előtt a lépcsőn feljövet volt szintén egy bácsi, aki szintén elkezdett nekünk vmit osztani finnül... hihetetlen.... ma tényleg őrültek napja volt... :D

délután egy kis pihi, majd csináltam lángost... hát ahhoz képest, hogy életemben először csináltam, és hogy ÉN csináltam teljesen jó volt! :D lényegében ehető volt, majd legközelebb bátrabban használom a sót... :D

este pedig előbb a török lánynál volt egy kis összejövetel, majd átmentünk egy másik épületbe, mert halottuk hogy születésnapi buli van ott... hát a buliból kb. 2perc után eljöttünk, miután énekeltünk a szülinaposnak és felmértük a terepet hogy eléggé unalmas egy buli... :) még szerencse hogy a török srác abban az épületben lakik, így ott folytattuk a beszélgetést, szórakozást.. :D

hát lényegében ennyi.. :D

Szombat

Ma lényegében az ágyban feküdtünk Sarahval és élveztük, hogy pihenhetünk... :D meg kis rendrakás volt... aztán most majd megyünk megint egy szülinapibuliba - vacsorás lesz 2emelettel feljebb -, aztán majd megyünk a buliba, amire tegnap vettük meg a jegyünket, kiváncsi vagyok, milyen lesz.. legalább megint megismerünk egy új szórakozóhelyet... :D

szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése