2011. február 21., hétfő

02.20-21.

Röviden.. :D

Szombaton egész klassz volt a szülinapi buli, az utána lévő buliról, amire megvettük a jegyet hasonló jókat nem tudok elmondani, legyen annyi elég hogy az eddigi legrosszabbul sikerült buli Helsinkibe... főleg, hogy utána nem akartunk taxira költeni, ezért elsétáltaunk 30-45perc alatt az állomásra, ahol kiderült hogy nem 5kor hanem fél7kor megy az első vonat, majd miután megörültünk, hogy 3perc múlva megy egy busz, 15perc várakozás utána rá kellett hogy jöjjünk a buszt törölték valamiért, és végül taxival mentünk haza, így fél6ra sikeresen haza is ékreztünk... Sarah a szobámba hozta a matracát és azon aludt, mert az ő szobájába 10nél tovább nem lehet megmaradni, mert besüt a nap...

Vasárnap

Egész nap aludtunk, kivéve kb. 2órát, amikor ebédet csináltunk és kitakarítottuk a konyhát.. :D

Hétfő

Ma miután sikerült felkellni 11kor, elmentünk a városba kicsit kirándulni... megnéztünk két templomot, sajnos az egyiket belülről nem sikerült megnézni, mivel "zárva" volt. Majd elmentünk a Caffee Ursula-ba, ami a tenger mellett van, és ott töltöttünk egy kis időt.. :D majd rámentünk a tengerre... nagyon jó volt! :D a "vízen" jártam.. :D
aztán vásárlás, és irány haza, a csajok -Sarah és Svenja- bepakolták a böröndjüket és 9re mentek az állomásra és onnét busszal Lappföldre... :D egész hétre egyedül hagytak.. :S DE itt van az én török barátosném, aki ma estére már be is költözött a szobámba.. :D szóval most irány filmnézés.. :D (Sarah matracát megkaptuk :D és most olyan mint egy igazi ottalvós buli.. :D )

hja, igen.. ha vki a mai napon nem tudott egy jót, teljes szívből nevetni, akkor szolgáltatom a humort... :D
ma az egyik templomból lefelé jövet egy nagyon nagyot estem.. kb. 2percig fel se bírtam állni, mindenem megfájdult az esésben... :D utána alig bírtam menni, mert a hátsómra estem.. :S no igen, de a kemény része este jött.. mikor rájöttem, hogy "megégett" a hátsóm, és szabályosan lehet látni az alsóneműm vonalát... szóval Helsinkiben égetően hideg van.. :D

jóéjt! :D még jelentkezek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése