2011. február 10., csütörtök

02.08.- 10.

Asszem egy kicsit most elhanyagoltam a blog írást, de vagy suliba voltam, vagy aludtam, vagy tanultam... és vhogy ez kimaradt az utóbbi napok menetrendjéből... :S de most pótlok mindent!!!! :D

Kedd

Ma finn óra után beszéltem a tanárral, hogy leszeretném adni a 12kredites tárgyamat (Managing Global Brands), mivel nagyon sokat kell rá tanulni/készülni, és ha nem adtam volna le, akkor nem tudnám normálisan megírni a szakdogát, ill. kikapcsolódásra se maradna sok időm... :S Matti nagyon rendes volt, mondta hogy megérti és örül, hogy még most döntöttem így és nem később... :D (Mióta itt vagyok, szerintem a mai ebéd volt a legjobb a menzán: tészta, tejszínes öntettel és bacon/sonka csíkokkal... hmmm. nagyon finom volt :D )
Aztán este Sarahval beteljesítettük a fogadásunkat... Elmentünk szaunázni és egy kis idő után kimentünk a hóba megmártózni... először csak belefeküdtünk és Benoit csinált rólunk képet, majd másodjára amikor kimentünk akkor mindannyian csináltunk hóangyalt... szóval az első hóangyaloam Helsinkibe bikinibe csináltam.... :D hát nem mondom, hogy nem fájt a hó hidegsége, de elviselhető volt, főleg hogy utána mind a kétszer visszamentünk a szaunába és gyorsan felmelegedtünk... :D

hjaj, azt szerintem el is felejtettem írni, hogy hétfőn arra ébredtünk, hogy nincs se fűtés se meleg víz a lakásban.. szerencsére délutánra, mire hazaértünk a Fazer-csokigyár látogatásról már volt mindkettő... :D

Annyit még a keddről, hogy mivel eldugult teljesen a mosdótálunk a fürdőbe, ezért írtam egy panasz levelet, hogy hahó jó lenne, ha ki jönne vki megcsinálni, mert ez így nem jó, hogy nem tudjuk használni... :D

Hja, igen... kedden csináltam palacsintát... hát katasztrófa, hogy milyen "palacsinta-sütőnk" van.. az egyiknek nincs nyele, a másiknak a közepe meg "pupos"... nem egy helyen égettem meg magamat emiatt, arról nem is beszélve hogy 4-5palacsinta egyből a kukába landolt... :D eredeti terv az volt, hogy szauna után Benoit, Sarah, Svenja, Ecem és én megesszük a palacsintát, de a lányoknak annyira ízlett hogy szinte megették az egészet még szauna előtt. Így szauna után neki álltam még egy adagot csinálni, mondjuk csatlakozott hozzánk még Marieta és Réka, de Ecemnek már túl késő volt, így ő  nem jött fel már hozzánk.... A lényeg, hogy  a két adag palacsintából kb. 4palacsinta maradt másnapra (ha maradt annyi.. :D) nagyon ízlett mindenkinek... közös megegyezésre azt mondták, hogy a magyar palacsinta jobb a németnél és a francia crépes-nél (így hívják a palacsintát)... :D

Szerda 

Ma arra ébredtem, hogy valaki csönget az ajtónkon.. még szerencse, hogy kinyítottam... a vízvezetékszerelő srác volt!!! :D és most már végre lehet használni a mosdótálat, és a víz folyamatosan lefolyik!!!! :D (először vmi kis port/folyadékot öntött a mosdóba, szerintem ez ilyen vízkőoldószer lehetett, majd rájött, hogy a csőben egy műanyag kis henger el van törve, akkor azt elment kicserélni (szerencsére volt a kocsijába így hamar megfordult), majd mivel még mindig nem volt tökéletes a dolog, ezért szétszerelte a vezetéket és ilyen hajak, meg ki tudja mi volt ott benne - köszönjük előző lakók! :D - . De a lényeg, hogy most már lehet használni! :D

aztán irány a suli, majd haza.... kis pihi, zumba (igen, már tegnap is zumbáztam a szobámba, nagyon köszönöm a DVD-t testmentő!!!! :D )

este pedig irány buli... nálunk volt egy kisebb gyűlekező - ittunk lányok kávét bailey's-el, majd átmentünk Umut Can lakására, mert ott volt preparty (nekem köszönhetően, mert hétfőn meggyőztem őket, hogy a múlthét csütörtöki szétzúzzuk a lakásunkat -project után, most rajtuk van a sor... :D )... annyira nem volt jó a buli, mert focimeccs volt... volt a francia szoba - ahol a franciáknak drukkoltak, akkor volt egy "német" szoba, meg a török szoba... de a németek és a törökök csatlakoztak hozzánk a konyhába és akkor már úgy okés volt, ők normálisak voltak, nem úgy mint a franciák.. pff.. :D kivétel Benoit, de ő nem szereti a focit.... :D
a party egész jó volt, itt már voltunk 2hete, de akkor még Huuma volt és most Onnela ("Paradise" a jelentése finnül), és most nem csak lent volt buli (ez az a hely, ami tele van kanapékkal), hanem fent az emeleten is volt két terem még (és van még egy harmadik is csak azt nem nyitották most ki). aztán taxival jöttünk haza miután vége lett a bulinak (ilyen fél4felé) csak a többiek még Mcdonald's-ba mentek előtte.. :D így ilyen fél5felé már ágyban is voltam. (jó lefekvés előtt még Sarahval ettünk egy kicsit... :D )

amúgy, nagyon szeretem a Lidl-t, ma pl. 2db pizzát sikerült vennem 1,99€-t.. :D (itt nagyon olcsónak számít:D )

Csütörtök

hát ma nem bírtam felkellni időben, így csak tusolásra, felöltözésre és egy félpohár teára volt időm (úgy hogy az ablakba raktam ki, hogy kicsit hüljön és tudjak inni belőle)...

finn óra után irány a könyvtár - kölcsönöztem néhány könyvet szakdogához és prezentációinkhoz-, majd haza... itthon csináltunk ebédre Sarahval pizzát, meg tejberizst... utána pedig irány a bolt.. (én nem vettem semmi extra dolgot, leginkább Saraht kísértem el, mert olyan szép idő van itt - süt a nap... :D )
és most irány az ágy (15:38kor), aztán majd kis tanulás és este filmezés.... :D

holnap délelőtt el akarunk menni a helyi úszodába, mert kell  a testmozgás... utána pedig tanulás, este pedig bulgár-estre vagyunk hivatalosak (Marieta fog főzni nekünk) onnét pedig irány Farsangi-buli..... :D a hétvége további programját még nem tudjuk... :D

majd még jelentkezek!!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése