2011. január 27., csütörtök

01.27.-Birthday

A tegnapi nappal adós vagyok még asszem... hát igazából annyi lényeges dolog történt, hogy most én főztem saját magamra ebédet, mert nem volt kedvem a menzán enni... fini zacskós levest főztem, meg sajtos-tejfölös tésztát ettem, úgy megkívántam... :D aztán kis pihi, és tanulgattam egy picit... :D majd este, úgy volt hogy megyünk bulizni, de megbeszéltük hogy a hétvégi kiruccanás miatt, talán jobb lenne, ha inkább csak átugornánk Benoit-hoz (francia srác, akivel a múlt szombati buli óta vagyunk jóba, ott volt a magyar esten is), aztán mikor ők elmennek buliba, akkor mi haza... szóval, megint új embereket ismerhettünk meg... :D

a lányok, úgy intézték a dolgokat, hogy éjfél-re itthon legyünk, gyertyát gyújtottak nekem, és megköszöntöttek éjfél után rögtön! :D nagyon aranyosak voltak!! és a francia srác által készített palacsintát ettük meg... 

aztán jött a reggel, még mindig szülinap.... :D a szobatársaim korábban mentek el itthonról, mint én, így a konyhába az asztalon egy lap - Happy Birthday Judit felírattal - és egy szív alakú kenyér várt... :D

aztán irány a suli.... finn órára beérve, a terembe a többiek elkezdték énekelni nekem a Happy Birthday-t... majd a finn tanár felírta hogy hogy kell finnül mondani és akkor úgy is elénekelték nekem (még a tanár is!)... :D annyira jól esett... :D

ebéd.. iszonyat rossz volt... és 2,55€-t fizettem most, mert két féle kajából vettem, de mindegyikből épphogy csak vmennyit, hogy megkóstoljam.. de senkinek nem ízlett a kaja... :S ez van...

a második órám után haza érve, a lányok vacsorával vártak engem... majd utána ettünk fini "tortát".. Marieta később jött, ő hozott még egy fajta tortát, és kaptam tőle egy szép (lila) karkötőt... :D majd, mivel a török lány nem tudott eljönni (sajnos este fél9ig a suliba kellett tanulnia) Sarah és Svenja is átadta a hármuk ajándékát: egy posztárt a "Back2Business partyról", hogy legyen mindig vmi amiről emlékezek rájuk... és hogy ez ne legyen elég, kaptam tőlük egy szép party-ruhát... (amit korábban kinéztünk Svenjával a vonatállomáson az egyik butikban... :D )... majd jött Réka is, ő tőle a finn csokit kaptam (Karl Fazer), ami isteni finom volt! :D amúgy a torták is nagyon jók voltak!!! :D (pedig direkt meg mondtam a többieknek, hogy nem kérek semmit a szülinapomra, csak annyit hogy "lógjunk együtt".. és mégis annyi mindent kaptam....)
annyira kedvesek voltak ma velem az emberek... és áááá... egyszerűen leírhatatlan ... nem túlzás azt mondani, hogy a legjobb szülinap!! :D 

nah, és itt a storrynak még nincs vége... ugyanis Sarah és Svenja elvitt engem egy kis "kávézóba"... ez egy 12emeletes épület, lényegében hotel és étterem.. és a 12.emeleten van egy kávézó... és a kilátást... hát gondolom, nem kell mondanom, hogy gyönyörű szép volt.. csináltam róla videót (fb-n fent van), de közel se adja vissza azt, amit láttunk... :D hja, és a WC oldala üvegből van, így onnét is nagyon szép kilátás nyílik a városra... gyönyörűűűű.... :D

miután eltöltöttünk ott egy kis időt, haza jöttünk, bepakoltuk a táskát.. és most megyek is aludni, mert kb. 4óra múlva kellni kell és irány Tallin-Riga és vasárnap éjjel vissza Helsinki!!! :D

mindenkinek szép hétvégét!! :D

puszi
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése