2011. január 17., hétfő

hétfő, 01.17

A mai napról csak röviden... :D

Ma, finn idő szerint 12:00-kor elkezdődött az első órám: "Corporate Communication" (="Vállalati kommunikáció" - 9 kredit)... A professzor az az ember, aki pénteken tartotta nekünk a "Finn kultúráról" szóló egy órás előadást... nagyon szeretjük már most!! :D azonban van vele egy nő is, akivel "felváltva" lesznek, nah, őt már most nem szeretjük, nagyon fura akcentussal beszél és szigorúúú... :S :D ma csak általános bevezetés volt, hogy mire számítsunk, mik a követelmények stb., ill. mindenkinek be kellett mutatkozni, hogy honnét jött és mi az erőssége/milyen tapasztalata/képessége van a tárgy teljesítéséhez (pl.: nekem rendezvényszervezés, és a szakdoga témám: online kommunikáció, no meg hogy már dolgoztam csoportba és prezentáltam)... :D hja, igen 5fős csoportokba fognak osztani minket és megpróbálnak ügyelni arra hogy különböző nemzetiségű csoportokat rakjanak össze.. :D (a "bulgár" lánnyal megkértük a tanárokat, hogy hadd legyünk együtt, és igent mondtak... :D - "nice" :D )...

Aztán kis időt töltöttünk a városba a többiekkel.. megnéztük a helyi H&M-et... ahol először voltunk 3emeletes... tele ruhával.. pfff... :D csak egy hajpántot vettem, azt tényleg nem tudtam otthagyni.. :D meg még egy kicsit körbenéztünk a városba, elmentünk megnézni a "vásárcsarnokot"... kívülről szép, belülről nem nagy cucc.... :D mondtam már, hogy annyira szép épületek vannak itt??? :D (hja, és láttam egy Loui Vuitton boltot is... :D )

Aztán este kis közös filmnézést tartottunk - "Shutter Island"... :D

2 megjegyzés:

  1. A viharsziget a Dekabrijó egyik legjobb filmje. Jó szórakozást!

    Ja, tuti az ottani vásárcsarnokban nincs olyan finom sajtos-tejfölös lángos, mint nálunk ... :D

    VálaszTörlés
  2. A többieknek nem tetszett a film, mert nem igazán értették (a storryt), a török lány a felénél be is aludt... :S :D

    igen, itt egyáltalán nincs lángos... :S

    VálaszTörlés