2011. január 23., vasárnap

01.22-23.: hétvége

Miután visszaérkeztünk Helsinkibe, kb. hazajöttünk gyors lefürödtünk, összekészültünk, aztán kicsit iszogattunk itthon és már mentünk is partyzni... a hely, most nagyobb volt, mint az eddigiek, egy nagy színpad is volt ott... volt vmi kis "koncert" (három srác, és kb. hip-hop stylus).. szerintem egész türhető volt a buli, én végigtáncoltam, kivéve, amikor kétszer elmentünk inni venni - ami egyenként kb. 30percet vett igénybe.. :S újabb erasmusos emberekkel ismerkedtünk meg... :D ami nem volt jó, hogy még négy előtt lekapcsolták a zenét... :S aztán mielőtt hazajöttünk volna, "vásárcsarnokos lángos" hiánya okán mcdonald's-ba ettünk egy szendvicset... :D (haza 5óra felé)

Vasárnap... természetesen sokáig aludtunk (én kb. 11ig), majd takarítás és mosás! igen, meg volt az első mosásunk, már a cuccok nagy része meg is száradt... természtesen, bár nem értem miért, de nekem volt a legtöbb fehérneműm és zoknim... két nagy (!) radiátort vett igénybe, hogy kiteregessem őket a szobánkba... 4en mostunk együtt - és 6programot indítottunk el.. a ruhák egy részét leraktuk a "szárító szobába", elég klasszul száradnak ott a ruhák.. :D aztán egy kis kaja, és mentünk is a Rékával a másik két magyarhoz (Niki, Patrik) megbeszélni az "International-day"-t... :D

ennyiiii...

hja, holnap én fogok főzni és sütni... Rékával közösen csinálunk vmilyen levest (gulyást akartunk, de mivel azt nehéz kivitelezni kukta hiányában, így vmi másikat fogunk csinálni, az ő ötlete volt), és akkor csinálunk hozzá lecsót tarhonyával és sütök pogácsát... remélem jól fog sikerülni, annyira nem akarok beégni (ill. nem akarom, hogy a kaja megégjen.. :D ), meg már nagyon vágyok a lecsóra és a pogácsára is... :D

majd meglátjuk! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése