2011. január 11., kedd

Utazás, érkezés

Röviden és tömören... még mindig kicsit fura számomra, és hihetetlen hogy itt vagyok, de meg vagyok... :D

Az utazás, ha azt nézzük, hogy csak 2 óra 10perc volt kb. a repülés nem mondható hosszúnak, de feljutni Pestre meg a reptéreken mozogni... hát elfáradtam rendesen... ráadásul nem igen volt időm enni, inni, így megfájdult a fejem... :S a Helsinki-Vantaa reptérről a szállásomig az út majd 1,5 órába telt... egyszer mentünk egy órát busszal a város központig, majd ott kis sétával egy helyi közlekedési vonatra szálltunk fel, ami még 15perc és kb. 5perc séta, de sok cuccal gyilkos volt.. :D

Ugye az apartmanban hárman fogunk lakni, mind a két lány német (Hamburgi Egyetemre járnak), az egyikkel a reptérről szállásig vezető úton volt szerencsém megismerkedni, nagyon kedves, barátságos lány. A másik lány, majd most éjszaka fog érkezni, de a Svenja elmondása szerint ő is nagyon kedves lány. Egy baj van velük már most, hogy március 18ig tudnak itt maradni, utána vszínű melegváltásba kapok másik lakótársakat, de legalábbis nagyon remélem, hogy nem leszek egyedül.. :D

Egyébként az apartman, nagy/tágas... egyedül a fürdővel nem vagyok/vagyunk kielégedve... (konkrétan a tusolóhelyét a csap és egy függöny jelzi... :D kedves... :D

Szerintem mára ennyi elég... holnap "Orientation-day" lesz és első számú városnézés.. :D szóval szerintem holnap több mesélni valóm lesz... :D

puszilok mindenkit!!!

Jucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése