2011. január 13., csütörtök

2.nap

Ma is még "Orientation-day" volt, csak most a Vallila-campus-n voltunk... ez kb. 10percre van a másiktól, ahol tegnap voltunk... Ez se rossz épület, de ez egy kicsit nekem "öregebbnek" tűnt... a Pasila jobban tetszik nekem, szerencsére minden tárgyam ott lesz majd megtartva.... :D Ma IT-dolgokkal tágítottak a fejünket, mint hogyan használd a gépeket, hogyan tudsz bejelentkezni, meg egy-két infot mondtak el az országról... (http://www.youtube.com/watch?v=JGWqtwhS2KY) ... Aztán olyan gyorsak voltunk, hogy az egyetemi sétával is végezve 10:30kor már ebédeztünk... :D itt már 2,5€ volt a kaja - diákkedvezménnyel... hogy mit ettem.. ez egy jó kérdés... vastag tészta volt felcsavarva és zöldséggel volt megtöltve.... hát a felét megettem, utána már nem kivántam... inkább ettem külön salátát - amit mi válogathatunk ugye össze, meg egy szelet kenyeret... :D

miután végeztünk a tárgyfelvétellel - igen, most már minden tárgyam meg van, segítettek nekem, úgy vették fel nekem a 'TO-n'...

megint vásároltunk egy kicsit a városba, meg a csajokkal - lakótársak megbeszéltük, hogy hétvégente csinálunk városnézést, ma is láttunk egy szép ortodox templomot a villamosról... :D

délután pihentünk egy kicsit, aztán 6ra már jött is a török lány és elmentünk venni kaját, és szendvicset csináltunk (finn kenyér kicsi olajba "megpiritva", Pick szalámi, saláta, desszert paradicsom, sajt, vaj, majonéz - ennél részletesebben nem tudtam leírni..:P :D ), ill. a német lányok csináltak palacsintát, az is jó volt!! :D no meg, megkóstoltattam a lányokkal a Vilmos körtét... a Tequilához hasonlították... aztán csatlakozott hozzánk még az Ecem (török lány) szaktársa is, Umut,ő is húzta a száját a Vilmoson.. :D majd egy kis időre a Réka (magyar lány, itt lakik az 5.emeleten) beugrott... nagyon jól sikerült ez az este.. és megbeszéltük, hogy szombaton "török-estet" fogunk tartani és az Ecem fog főzni nekünk... :D (nem akartam nekik mondani, hogy a magyar estre ne nagyon várjanak, mert annyira nem tudok főzni, de majd megoldom... max. ha nem lesz jó, akkor rá fogom arra, hogy a finn alapanyagok nem jók... :D )

asszem mára ennyi elég, már 23:15,  a lakótársaim már mind alszanak, én is megyek aluszikálni, mert holnap 8kor kelés megint és kicsit fáradt vagyok már.... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése