2011. április 9., szombat

04.01-09.

04.01. - Péntek, Bolondok Napja

Ma volt az első B2B Marketing órám, a tanárnő nagyon jófej, kedves - főleg hogy háromnegyed 4 helyett már fél3kor elengedett minket haza.. :D
Ezt követően Ecemmel vásároltunk egy-két kaját, majd utána irány haza. Marieta csinált nekünk egy kis kaját. Este pedig Pasila-ra mentünk Április 1.napját ünnepelni. Ennek alkalmából Ecem sminkelt ki, hát igen, az eredmény még az Április 1.én is vállalhatatlan kategória, így egy kicsit ki kellett igazítanom, de még így is túl sok volt.. :D
A buli egész jó volt, igaz néhányan már a fél1es vonattal haza jöttünk, fáradtak voltunk.. :D

04.02. - Szombat, Új lakótársak érkezése

Miután kikecmeregtünk az ágyból, csináltam egy kisebb ebédet Ecem és magam számára (Semmi extra, csak hasábburgonya, meg csirke nugets, meg leves) :D
Aztán délután 3kor mikor a szobámban ültem és erősen koncentráltam a szakdoga témámra, arra lettem csak egyszer figyelmes, hogy hangokak hallok a bejárati ajtóban, és amikor kimentem az "előszobába", láttam hogy 4lány áll ott.. és nem értettem hogy mit akarnak, és... nah röviden és tömören 2új lakótársam van... Észak-Írországból vagy honnét jöttek, igen az akcentusuk olyan, hogy nem értek semmit abból, amit mondanak... :S alapjába véve nagyon kedves lányoknak tűnnek, csak furik.. :D

04.03. - Vasárnap

Egész nap igen erősen próbáltam koncentrálni a szakdogámra - leginkább még az olvasás fázisában vagyok...
Este pedig Nikiékhez mentem Pasilara paprikáskrumplit enni.. nagyon jó kis este volt, főleg hogy még almásrétes és palacsinta is volt.. :D

04.04. - Hétfő

Az óra látogatáson kívül, és hogy még mindig a szakdogához való olvasással voltam elfoglalva, annyi történt, hogy este csináltam pogit, ill. most a Susanna-hoz (finn lány), mentünk vacsizni.. melegszendvicset csinált (inkább ilyen "pizza" jellegű volt), aztán pedig kuglófot csinált meg bundáskenyér jelleggel amit lekvárral és vanilia fagyival ettünk... :D isteni volt.. :D

04.05. - Kedd

Noha nem volt ma órám, reggel 10 kellett menni suliba, mert a Flashmob miatt kellett találkoznom a tanárral - hogy ki nyomtassuk a szórólapokat hozzá.
majd olvasás, és ennyi. :D hja, meg elmentem délután futni.. és jelentem itt még van ahol térdiérő hó van... :( :D

04.06. - Szerda

Igazság szerint, ma elmaradt a deles órám, csak annyira kellett bemennünk, hogy a Tanárral elgyakoroljuk a flashmob (törölköző csata) előtti kis "színjátékot", hát elég vicces volt meg kell hagyni.. :D
Este pedig a szakdogára koncentráltam igen erőteljesen.. :D

04.07. - Csütörtök

Ma legalább 10oldalt meg szerettem volna írni, de egyszerűen nem ment ma vhogy a "tanulás", nem volt ihlet.. :(

04.08. - Péntek - International Towel War (Nemzetközi Törölköző Csata)

Délre mentünk órára, és ilyen 2kor eljöttünk róla, mert ugye menni kell a Flashmobra.. :D juhéééé :D
egy kicsit izgultam miatta, meg kell hagyni... nah igen és akkor mi is az a kis színjáték..
a lényeg, hogy 4embernek kellett elkezdeni az egész "veszekedést" , ekkor a többiek körénk gyűlnek, majd amikor  a zene megszólal mindenki előveszi a törölközőjést és irány a csata, majd a We are the world c. szám megszólalásakor abbahagyjuk a harcot és csak megöleljük egymást. Hja, és mindenkinek kellett vmit olyan jelzésértékű dolgot viselnie, amiről megismerik a többiek, hogy ő kf.-i és melyik országból jött. - Nikivel mi magyar zászlót rajzoltunk az arcunkra szemceruzákkal.. :D
Nah, és akkor igen, én voltam az egyik akinek egy veszekedést kellet imitálnia a többiek: Marta- spanyol lány, Nico - francia fiú, Patrik - magyar fiú. És amitől féltem, hogy el fogom nevetni magamat... de hála istennek nem.. :D a Flashmob után még a tanár is megölelt és megköszönte a remek munkát, és mindenki mondta hogy nagyon jól játszottam a mérges-veszekedős szerepet.. :D jó kis gőz kieresztés volt az biztos.. :D amúgy elvesztettem a sálamat és az "irattartó tokomat" (személyi, bankkártya minden benne volt) a nagy harc közben. de szerencsére vannak őrangyalaim, és így visszakaptam mindkettőt, összeszedték nekem.. :D
Majd Nikivel csináltunk egy kis csajos délutánt, járkáltunk a bevásárlóközpontokba, meg elmentünk a Kappelibe, ahol "dőzsöltünk", vettünk sütit meg kávét.. :D majd irány a Lidl, és haza.. hát ilyen fél8ra sikerült is haza érnem.. :D de 5percet se voltam itthon és már mentem is Marietahoz, mert csinált nekünk kis vacsorát.. :D utána haza, gyors összekészülés és mentünk a 4.emeletre a francia fiú (Florent) szülinapi bulijára...
mindent összevetve nagyon jó kis nap volt. :D

04.09. - Szombat

Ma mostunk Ecemmel, délután csináltam pogit, amúgy nagy lazulás volt részemről, mert tudom hogy kemény egy hét fog rám várni... :D
Hja.... és ma megvettem Huginak a repjegyet ide hozzám!!! :D :D :D  juhéééé :D :D :D (május végén jön ki az utolsó 3napra, és akkor majd együtt megyek vele haza - legalább lesz hova pakolnom a sok cuccomat.. :D )

és akkor igen, a következő bejegyzésre is sokat kell várni, hiszem holnap (vasárnap) megyek a Sea Battle-re és csak kedd este jövök vissza. (Vasárnap: Helsinki-Tallin - itt hajót cserélünk, majd innét megyünk Stockholmba, Hétfőn Stockholmot nézhetjük meg, majd este vissza Tallin, Kedd reggelre már meg is érkezünk Tallinba, ahol megint van egy napunk pihenni és akkor este vissza Helsinki). Nah igen ám, de csütörtökön meg megyek vissza Nikiékkel (Niki, tesója és a tesója bnője) Stockholmba és csak vasárnap délelőtt jövünk haza. :D :D
szép lazulós kis hét, utána pedig kifogás nélkül csak szakdoga.. :)

puszi mindenkinek
Judit voltam Helsinkiből :D

ui.: időjárásról: egész jó idő van már 3-4fok körül.. csak a héten esett szinte mindig az eső.. :S sőt csütörtökön este még a hó is esett.. :( tegnap (pénteken) borús volt az idő, de nem esett így eléggé jó idő volt. ma meg hétágra sütött a nap! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése