2011. április 23., szombat

04.13. - Szerda

Ma nagy nehézkesen kikászálódtam az ágyamból, majd elmentem suliba. Az órán rögtön egy kis "teszttel" kezdtük, abból az anyagból, amit el kellett volna olvasnom. Szerencsémre ezt nagyjából tanultuk még otthon - integrált marketingkommunikáció - így annyira nem volt bonyolul, főleg hogy volt kérdés, ahol a saját véleményünket kellett elmondania  HAAGA-HELIA kommunikációjáról. :D

Délután a könyvtárba megírtam a Business in the Northern Dimension intenzív kurzusomra hátramaradt beadandómat, majd utána irány a Lidl vásárlás és haza. A nagy bevásárlás azért volt fontos, mert estére vacsora vendégeim voltak: Réka, Marieta, Ecem, Hilal, Erdem, Umut, Susanna (Réka mentora) és az ő egyik barátnője. (igazából a lakótársaim is hivatalosak voltak, de ők éjjel 2kor estek haza, így lemaradtak a finom falatozásról). A menü hortobágyi húsos palacsinta, túrós palacsinta, lekváros palacsinta volt, valamint lángos (fogyhagymával vagy sajttal és tejföllel). Azt mondták ízlett nekik! :D

Hát volt éjfél mire mindenki elment, utána még egy kicsit rendet raktam, meg lemendtem Ecemhez kicsit még beszélgetni és ilyen fél3felé sikerült ágyba kerülnöm. :D

puszancs
Jucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése