2011. március 31., csütörtök

03.23. - 03.31.

03.23. - szerda

Ma volt az utolsó napja az intenzív kurzusomnak. Záró "eseményként" tortát kaptunk, nagyon fini volt.. túrós-barackós-piskótás- külsején meg sok-sok tejszínhab! :D Ami rossz, hogy a délutáni cég látogatásra, nem mentünk el páran -mivel nem akartunk fizetni érte - így közölték velünk, hogy okés, semmi baj, majd kaptok egy plusz beadandót... juhééé... :D nah mindegy...

este egyébként nálam volt megint egy kis buli, majd felmentünk a francia fiúkhoz - csatlakoztunk az ottani "preparty"-hoz, majd irány megint a városba, az Onnela-ba, egész türhető volt a buli most, majd utolsó busszal haza (fél3ra már itthon is voltunk.. :D)

03.24. - csütörtök 

Reggel Umutnál kezdtünk egy kis reggelivel - tojásrántottát csinált török módra (ami annyit tesz, hogy rengeteg zöldséget raknak bele - paprika, paradicsom, hagyma -, hja meg kolbász) egész jó volt, főleg hogy ő csinálta.. :P :D
Utána Ecem kitalálta, hogy majd este ő csinál vacsit, mondom okés... majd kapom a telefonhívást később, hogy nagy baj lenne ha meghívna még 2embert, mondom nekem mindegy, te főzől... majd 3órával később már 15fős vendéglista volt... és a végén közösen főztünk, nem csak a helyet kellett biztosítanom.. :D

még jó, hogy délután, amúgy is pogit akartam csinálni. Umut és Valentine átjöttek hozzám, hogy megírjuk a Mercedes beadandót. majd annyiban maradtunk, hogy Valentinnek menni kellett, így külön-külön megírja mindenki a saját részét. Umut itt maradt Sarah szobájába és itt írta, majd jött Ecem és neki álltunk főzni.. :D (Egyébként a fiúk még a meleg pogiból ettek és nagyon ízlett nekik.. :D )

hja, hát a vacsora... Ecem - kockázott marha húst megpárolt, ill. tésztát és salátát csinált. Én csináltam fasírozottat, rizsát, krumplipürét és salit... :D hja, meg ugye a pogácsa "desszert" ként.. :D Sarah szobáját Umut átrendezte nekünk - kivitte az egyik szekrényt onnét Svenja szobájába, és onnét pedig még egy asztalt vitt be.. :D

a kaja mindenkinek nagyon ízlett.. főleg a fasírozottam.. :D annyira örültem neki, főleg, mert amikor csináltam nem éreztem az ízét, és már "idegességemben" inkább csak játszottam vele - ami annyit tesz, hogy elkezdtem vele zsonglőrködni - szerintem ezért is lett olyan jó íze.. Ecem és Umut csak röhögött rajtam... nah, mindegy a lényeg hogy mindenkinek ízlett, csak "kevés" volt.. :D

vacsi után kb. fél5ig vagy meddig tartott a jókedv nálam...:D

03.25. - péntek

hát megint volt mit takarítani tegnapró, meg kell hagyni... de hát ez van.. :D de Ecem nagyon rendes volt és sokat segített nekem! :D főleg, mivel nekem a Mercedes-s beadandó részemet kellett megírnom, majd megint jött délután Valentine, csak most azt a beadandót tárgyaltuk, amit azért kell csinálnunk, mert nem voltunk a céglátogatáson.. nagyon kedves beadandót kaptunk.. 2oldalt kell írni a cégről, meg az adott iparról, amivel nem is lenne baj, ha a cég honlapja nem csak finnül lenne.. :S mindegy.. Umut megadta a céges kontakt elérhetőségét és írtunk neki egy e-mailt, reménykedve hogy kapunk egy kis segítséget tőle.. :D

este Jennyéknél volt egy kis "preparty", majd Playboy-party.

03.26. - szombat

hát én rájöttem, hogy én még nem akarok egyedül "lakni", vagy érezni, hogy tényleg egyedül maradtam ebben a "nagy" lakásban.. :D ezért úgy gondotlam, hogy egy kis mozi estet szervezek.. igazából Niki, Ecem, Signe és Umut volt itt... :D két filmet meg is néztünk, aztán irány az ágy... Niki és Ecem itt aludt - három matracot leraktunk a földre, és úgy aludtunk.... :D klassz ki nap volt! :D

03.27. - vasárnap

hát a ma reggeli ébredést nem mondanám jónak... egy részt a fél napot átaludtam - háromnegyed 1kor sikerült kikeverednem az ágyból, és akkor is arra ébredtem fel hogy másfél hónapom van a szakdoga megírására... egy kicsit bepánikoltam...
aztán Nikivel csináltunk egy kis ebédet, majd utána ő haza ment... és én meg neki álltam a szakdolinak- igazából csak olvasgattam.. :D
este pedig Sarah-val sikerült végre beszélnem skype-n... :D minden okés vele, csak most neki is sok az otthoni teendője - szakgyak, meg sulis vizsgák.. :D

03.28.-31.

igazából szerintem egyszerűbb, ha ezeket a napokat egybe írom le, mert mindegyik ugyanarról szólt! :D :( suliba mentem az egy szem órámra hétfőn és szerdán, egyébként meg "keményen" ráálltam a szakdogához való olvasáshoz...
meg, hogy egy kicsit lazítsak "két könyv" között, eljárok futni egy félórára, sokat segít, tényleg... :D hja, meg kedden este sütöttem pogit, csak azért, mert felidegesítettem magamat a szakdoga miatt... :D

hát ennyi... :D

ha nem jelentkeznék, az azért  van, mert a sok olvasás, meg írás közepette elfeledkeztem az online kommunikációról - ami vicces, mert ez a témám... szóval lehet, hogy csak a gyakorlatban nem szeretném "űzni"... :D

puszi mindenkinek :)
Jucytok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése