2011. március 11., péntek

03.08. - 11.

Kedd

Reggel irány finn óra, majd utána mivel senki nem akart suliba kajálni, így Svenjával haza jöttünk (hja, igen, ma elmaradt az órájuk a Malmi campuszon) és csináltam magamnak fűszeres krumplit meg salit...

Délután el akartam menni kondiba, de nem igazán jött össze. Először, mikor már a vonatra vártam kaptam az SMS-t Nikitől, hogy ő mégse tud most jönni, gondoltam se baj, elmegyek egyedül, ha már kijöttem az állomásig. Majd miután átöltöztem és eljutottam a konditerem ajtajáig, kiderült hogy tegnap (hétfő) óta új órarend van, és így nem 4-től, hanem 5-től szabad a kondi... hát így inkább haza jöttem, és elmentem futni, majd utána levezetésként beraktam a Zumba DVD-met, és táncikáltam egy kicsit.. :D

Aztán este negyed7-re jött hozzánk Marieta és elkezdtük csinálni csütörtökre a finn prezinket (Svenja később csatlakozott, mert csoport megbeszélése volt). Hát a prezit kb. fél9-9ig biztos csináltuk, mire kitaláltuk, meg megírtuk angolul... Igaz, a felét röhögéssel töltöttük, mert olyat találtunk ki... :D (egy eléggé humoros életet találtunk ki mindannyiunknak 10évvel későbbre). No meg amikor elkezdtünk képeket keresni a jövőbeni éltünkhöz.. :D az is elég mókás volt.. :D Aztán megbeszéltük, hogy mindenki a saját szövegét lefordítja, és én meg összeraktam a ppt-ket. (Erre azért volt szükség, mert egyébként senki nem értené a dolgokat finnül, a másik hogy néha a kép tartalmazták a humoros részt...)

Szerda

Suli, majd haza kajálni - megint magamnak csináltam kaját.. :D (igazából csak levest főztem, meg vettem ilyen "kínai" zacskós kaját, tészta meg ilyen csirkés-szósz, nem volt nagy wasistdas, de meg lehetett enni, főleg hogy raktam rá sajtot és kukoricát.. :D)

Majd elmetem kondiba Nikivel, utána irány haza és készülődés, majd irány preparty.. Igazából mi a finn prezinkkel voltunk elfoglalva, mert volt a buliba egy finn lány és ő megnézte a finn szövegünket és kijavította. Majd nyilván, hogy mindannyiunknak meg legyen a jó verzió, irány vissza a lakás és (a preparty 2emelettel feljebb volt, mint a mi lakásunk) begépeltük a jó verziót.. :D

Csütörtök

Reggel korán kelés, és Marieta lejött hozzám, hogy egyszer elpróbáljuk a prezit - csak ő meg én, mert a lányok már elmentek órára (reggel 8kor nekik volt órájuk).
Finn óra... a visszajelzések alapján mindenkinek tetszett, amit csináltunk.. Mindenki "szakadt" a röhögéstől és Matti is megdicsért minket hogy milyen kreativak voltunk.. :D juhééééé... :D

Utána haza, kis sajtos-tejfölös-pennét csináltam, meg levest.. :D utána lefeküdtem és átaludtam az egész délutánt... este még a hiányzó finn teszteket megcsináltam elektronikusan, majd irány az ágy.... :D

Péntek

hát még csak most kezdődött el a nap - 10:11 van itt -. Az időjárás nem tetszik, megint szakad a hó tegnap este óta.. :( pedig már azt kezdtük hinni, hogy elkezdett tavaszodni, de mégse.. :(

Hogy mi lesz ma? nem tudjuk még... elvileg 2kor megyünk úszni, majd utána beülünk a városközpontba Sarahval egy kávézóba tanulni, aztán kiderül mi valósul meg ebből az egészből...

Hétvégére a terv, szombat-vasárnap szeretnék csinálni a lányoknak túrós csuszát, meg paprikás-krumplit... ill. mind a két este majd megyünk kicsit szórakozni. (szombaton két srácnak lesz a szülinapi bulija - oda majd tiramisut csinálok.. :D )

puszi mindenkinek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése