2011. március 7., hétfő

03.04.-07. Hétvége

Hát lássuk, akkor hogy mi is történt a hétvégén. :D

Péntek

Egyetemen kezdtem kora reggel, mert találkoznom kellett a tutorommal - megkértem, hogy fizessebe helyettem az "albi"díjat, mert finnszámlák között ingyenesen lehet utalni, és azért nem mindegy... :D -, aztán kis ebéd, majd felmentem könyvtárba tanulni egy kicsit. A lényeg, hogy csak azért mentem oda, mert fél2körül találkoztunk Nikivel és elnéztünk a kondiba megint... ez a hét mondjuk úgy, hogy sportolás szempontjából elég sikeresnek mondható asszem... :D

Kondi után irány haza, gyors fürdés és kaja, majd bementünk Svenja-val a városba egy kávézóba - Kappeli - és ott tanultunk egy kicsit. Nagyon hangulatos volt, szép és elegáns hely belülről (már írtam szerintem róla, Suomenlinna után ültünk be ide), és mivel kint már sötétedett ezért fel volt kapcsolva a zene, ráadásul élő zongora"koncertet" kaptunk. A ráadás pedig az volt, hogy kint szállingózott a hó. :D Gyönyörű volt, ezért nehéz is volt koncentrálni az anyagra... :D Majd Sarah és a haverja (aki az éjjel érkezett látogatóba) jött "értünk" és átmentünk arra a helyre - Ateljee Bar-, ahol a szülinapomon voltam és a 12.emeletről gyönyörű kilátás van az egész városra... :D (no meg a WC-ből... :D )

Majd irány haza, és vártuk hogy megérkezzen Svenja a barátjával.  Utána ittunk kakaót-mintuval és irány az ágy mert fáradtak voltunk.

A srácok.
Björn - Sarah haverja -: nagyon kedves és barátságos srác, aki most Spanyolországban tölti erasmus idejét. (Magas, kb. 2m, szökésbarna, göndör rövid haj) (kb. 21 éves)
Mark - Svenja párja -:  ő is kedves, normális. Ő Angliában tanul, és az apukája vállalatát "irányítja" 21éves létére... Úgyhogy képzelhetitek, hogy kicsit komolyabb gondolkodású és érdeklődéskörű srác, mint az átlag 21évesek. A brit "elites" akcentus is beköszöntött... :D Ha egy szóval kéne őt jellemeznem: ficsur.. :D de tényleg, nem rosszból, de az. Egyébként bérelt egy kocsit, hát természetesen egy fehér mercit... :D (Ami vicces, hogy nem láttam, hogy milyen kocsit béreltek, csak mikor szombaton mentem a boltba akkor láttam a kocsit a parkolóba, és egyből gondoltam/tudtam, hogy ezt ő bérelte és igazam lett... :D )

Szombat

Reggel elmentem a boltba bevásárolni a pogihoz és a tiramisuhoz alapanyagokat. Majd irány haza, és a délutánom nagy részét a konyhába töltöttem. (és most már különösen értékelem, hogy anno vki feltalálta a habverőgépet, nem egyszerű dolog anélkül felverni a tojásfehérjét, de megoldottam.. :D ) De megérte, mert a többiek miután megjöttek a városnézésből megkóstolták a pogit és mondták hogy nagyon jó lett, nehéz volt megállt parancsolni magunknak hogy ne együnk belőle.. :D

Aztán a németek főztek vacsit - rizst, gombás köret, és ilyen félig átsült hús - (természetesen én nem ettem a gombásköretből), hja meg salit csináltak. Egész jó volt, ehető... :D főleg hogy éhes voltam. :D aztán jött a tiramisu. Mindenki dicsérte, nem is maradt belőle.. :D (igazából a különlegességét az eper adta, amit belecsempésztem a tiramisuba, sokkal jobb így... :D )

Vacsi után, kis készülődés, és irány Pasilára (kocsival) a prepartyra. Hát kicsit tovább tartott az út, mivel a zsaruk elkaptak minket... Mark vezetett, és a GPS szerint 80 a megengedett sebesség, nah hát ez nem volt igaz, mert csak 60... így rögtön le is stoppoltak minket, és szerencsések vagyunk hogy csak ezért állítottak meg, ugyanis 5 helyett 6an ültünk a kocsiban, Sarah elbújt mögöttünk - eltakartuk - , és mivel a rendőr ugye a sebességgel volt elfoglalva így nem nézett hátra, nem vette észre. de hát akkoris a büntit ki kellett fizetni.. :S :D

A preparty-ról irány be a városba a "Pass out" partyra. Elég nehézkes volt odabejutni, annyira nem is volt jó. Igazából Svenja és Mark csak kiraktak minket és egyből hazajöttek, Sarah pedig az utolsó busszal hazament Björnnel mielőtt bejutottak volna a buliba, mivel Björn megunta az egészet... A hely egy kis "boros pincére" emlékeztetett engem, a zene jó volt, csak úgy a hangulat annyira nem szerintem. Aztán Benoit-nak köszönhetően megtudtuk hogy van egy vonat haza 3kor, így nem kellett a Nikinél aludni és korán reggel felkellni és haza menni... :D

Vasárnap

Miután felkelltünk, összekészülődtünk és irány Porvoo. (Ez kb. 50km-re van Helsinkitől, és itt is van egy kampusza az egyetemünknek, és Runeberg szülővárosa). Hát igazából beültünk egy kis kávézóba ott ettünk Runebergin tortut (Runebergin maffin - ami a híres finn "zenész" Runeberg kedvenc sütije, és így róla nevezték el). Utána Svenja és Mark visszamentek Helsinkibe. Sarah, Björn és én pedig még maradtunk itt és körül néztünk. Semmi extra, csak lesétáltunk a folyóhoz és fényképezkedtünk, ill. megint jártunk a befagyott vizen.. :D nagyon jó volt, voltak akik ilyen "mottorral", "kocsival" közlekedtek rajta... :D Aztán irány vissza Helsinki. Délután vacsi után kis pihi, majd készülődés és irány Tigerbe bulizni. Hát Sarah-ék megint nem jutottak tovább a bejáratnál, mert Björn ezúttal az igazolványát felejtette otthon. Mi meg akkor már bent voltunk, és akkor úgy döntöttünk Ecemmel hogy maradunk, és bulizunk a többiekkel és majd haza megyünk az utolsó busszal.. :D

Hétfő

Óra után irány a kajálda, majd könyvtár. Miután Svenja végzett a csoportos megbeszélésével együtt elmentünk a Kappelibe, mondván tanulunk. Sarah és Bjönr már ott volt. Hát 1 óránál tovább nem bírtuk, annyira fáradtak voltunk és inkább haza jöttünk. Én lefeküdtem kicsit pihizni és most majd neki állok kicsit tanulni a finnt, mert csütörtökön prezi, majd kedden vizsga... :D :S

Még jelentkezek! :D

Judit voltam Finnországból! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése