2011. március 22., kedd

03.11.-22. - Sok minden

Oh, hát most aztán van mit bepótolni, van rendesen elmaradásom... :( :D

JÓ OLVASÁST! :D

03.11. Péntek

Hát a tervből, hogy elmegyünk úszni Sarahval annyi lett, hogy Umut Can-nal és Benoit-val mentünk el, mert Sarah nem érezte jól magát... :D de legalább úsztam én egy kicsit.. :D aztán irány haza és itthon "láblógatás".. igazából unatkoztuk este felé Sarahval, így szokásunkhoz híven nem maradhattunk a lakásban egyedül, így kitatláltuk, hogy Monopoly-partyt rendezünk... Átjött: Réka, Marieta, Ecem(egy kicsit) meg két másik francia srác: Julien, Florent. hajnali 4ig játszottunk, nagyon jó volt... :D

03.12. Szombat:

Ebédre megcsináltam a lányoknak a túrós csuszát, nagyon ízlett nekik! :D mint minden amit csinálok nekik.. :D és hogy ez ne legyen elég tiramisut is csináltam estére a szülinapi buliba (Edou-nak és Valentin-nak). Noh igen, este akkor szülinapi buli... nagyon ízlett mindenkinek a tiramisum, nagy sikert aratott... :D a buli is egész jó volt, el vagyogattunk! :D aztán Sarah itt aludt a szobámban (vmiért nagyon szeret itt aludni a földön a matracán, azt mondja jobb itt aludni, mint az ő szobájába :D :D)

03.13. Vasárnap

A reggelt Ecemnél kezdtük egy reggelivel - akart utoljára csinálni a lányoknak -, rajtunk kívül egyébként még Umut Can, Julien, Réka, Marieta és Tjasa (Rékáék lakótársa) volt még ott. Napközben Sarahval a konyhában tanultunk, majd este Tiger-be mentünk. Nagyon jól éreztük magunkat, bár az utolsó busszal el kellett sajna menni haza, de legalább a lányok el tudtak "búcsúzni" a Tiger-től... :D

03.14. Hétfő

Ma igazából annyi történt, hogy délután tényleg neki álltam tanulni finnt a következő napi vizsgára... :D és csináltunk egymásnak "tesztet" így is gyakoroltuk az anyagot... :D klassz volt.. :D Este "korán" ágyba fekvés.. :D

03.15. Kedd

Hát akkor irány a suli reggel és finn vizsga... A tanár nagyon komolyan vette a vizsgát, előre kijelöte, hogy hova ülhetünk le, a kabátokat, táskákat is le kellett rakni a terem elejébe, csak toll lehetett nálunk.. :D
Annyira nem volt vészes a doga, teljesen korrekt volt, azt kérdezte, amit előzőleg megtanított... :D Délután elmentem városba, lányoknak megvenni a kartonlapot, mert akartam csinálni nekik búcsúajándékként egy "plakátot", amit mindenki majd aláír (majd a képeket róla feltöltöm fb-ra). Meg ehhez kellékeket, és utána hazamentem, és egyből este meg is kerestem Marietát (mert ő másnap haza utazik), meg beszereztem Florentéktől egy szív-alakú tortaformát, amibe majd az egyik tortát tudom megcsinálni... :D hja, és Sarahval kitaláltuk, hogy szerda este legyen a "preparty" a mi lakásunkban, szóval elkezdtem kicsit takarítani otthon, mert hogy mi volt a lakásba.. :D nah mindegy.. :D (hja igen, meg megleptem magamat egy új parfümmel ma, miután elfogyott az előző.. :S most egy újat vettem, nagyon tetszik az illata, remélem jó lesz! :D nem olcsó itt a parfüm se... :S :D )

03.16. Szerda

Oh... először is, 10re kellett suliba mennem, mert ma is volt ilyen group meetingem, majd déltől óra... (előtte, akivel csak tudtam aláírattam a lányok "plakátját" ) utána irány haza. délután kihasználva az időt, hogy a lányok nincsenek itthon megcsináltam másnapra, a búcsúbulira a két tortát: ananászos-túrótorta, és olyasmit mint a tiramisu csak most vanilia pudingot használtam hozzá. remélem fini lesz... nah, aztán meg ugye el is kellett ezeket rejteni, mert a hütőnkben megtalálták volna, így az Ecemhez leadtam a kis szív alakú tortaformát (vaniliapudingosat), a túrósat a mélyhütőbe raktam, és este meg felvittem a Rékához.
Este, meg ugye pre-party nálunk... szerencsére annyira nem voltunk vészesen sokan... :D de azért jól éreztük magunkat - Sarahval meg is kóstoltuk a házipáleszt, utólag is köszönjük anya-apa! :D -, meg utána irány Onella. Nah, igen... itt éneklésre került a sor, mivel megígértem a lányoknak, hogy az utolsó Onella-s buliban karaokezunk... be is tartottam, szerencsére nem egyedül kellett énekelnem.. :D egyébként Bon Jovi: It's my life c. számát énekeltük! (videó is készült róla, és nem nem fogom feltölteni sehova se... :) ) a buliból utolsó busszal elléptünk haza. Aztán Svenja és Sarah is áthozta hozzám a matracukat, meg én is leraktam a földre az enyémet és így aludtunk egymás mellett együtt... :D

03.17. Csütörtök

hát kb. 4-4,5 óra alvás után kelés és irány a suli... :D az utolsó finn óra, juhééé... :D és 5ös lett a vizsgáááám!! :D juhééé... :D
az utolsó órán beszélgettünk leginkább, meg Matti mutatott egy finn számot, aminek a zenei alapja teljes egészében megegyezik a HappyGang- Sokáig voltam távol c. dalával. meg is mutattuk a többieknek, és mondták, hogy hangzásilag - ének stílusa - sokkal vidámabbnak hat, mint a finn... :D az, hogy a magyar vagy a finn verzió volt-e előbb nem tudom... :D
utána a lányok elmentek a városba kicsit tanulni. Én előbb fényképeket nyomtattam ki az egyetemen, majd én haza jöttem lefeküdni aludni, mert nagyon fáradt voltam. Aztán a lányoknak fejeztem be a plakátjukat - gondoltam jobb későn, mint soha alapon illik nekem is írni vmit nekik, meg a nevüket rendesen megcsináltam. Mire készenlettem, nem tudtam eldönteni hogy a Sarah-é vagy a Svenja-é tetszik jobban.. :D
A meglepi buli kicsit nehez kezdődött....
A lányok úgy tudták, hogy a buli Umutéknál lesz, és ugye el kellett őket vmilyen indokkal küldenem itthonról, hogy én feldiszíthessem a lakást. (Ha igen, tegnap csináltam egy fb eseményt erről - lányok tudta nélkül természtesen-. Így mindenki tisztában volt vele, hogy ha a lányok kérdezik őket a búcsúbuliról azt kell mondaniuk, hogy Umutnál lesz.... és hogy, majd csöndbe jöjjenek... :D ) Nah, az ötlet pedig az volt, hogy 20:15kor a lányok átmennek Ecemhez, mondván hogy utolsót kávéznak, beszélgetnek maguk között... csak hogy a lányok szokásukhoz híven, nem készültek időben, és csak fél9 után léptek el.. még szerencse, hogy a Patrik mondta, hogy kijön előbb segíteni nekem.. Így pont akkor érkezett mikor a lányok elléptek, akkor felmentünk Rékához a lufikért, meg tortákért... és utána neki estünk a lakásnak... a lányok ajtajára felkerült a "plaktájuk" - így, akik nem tudtak előzőleg üzenetet hagyni nekik, azok most megtehették - , majd csináltam kartonlapból nekik "Goodbye Sarah, Svenja" felíratot - ez a konyha ablakra került... és akkor jöttek a képek, nah ez nem volt egyszerű, mivel egy-kettőt is kellett vágni, és akkor már jöttek a többiek is, de annyira aranyosak voltak, mert tényleg mindenki csöndben volt! :D és akkor segítettek a képeket felrakni... az egész lakás tele volt képekkel, nagyon klassz... és akkor miután készen voltunk, megadtam a jelet az Ecemnek - felhívtam telefonon -, hogy kész vagyunk és jöhetnek. (az volt az indok, hogy elfelejtettem a kamerámat, és azért vissza kell jönniük a lakásba). Nah igen, a sötétben csak 10percet vártunk, hogy jöjjenek.. :S
Aztán megérkeztek... :D hjaj... először nem is hittek a szemüknek - többiek konyhában elrejtőztek -. Nagyon meglepődtek és meghatódtak... :D nagyon tetszett nekik az egész lakás.. :D meg minden..
A sütik megint sikert arattak, mindenkinek nagyon ízlett... :D A buli is nagyon jól sikerült, kivéve hogy egy két képre került néhány adalék - rajzok -. Majd az utolsó vonattal irány St. Patrick's party, ismét a Circus-ba (ahol az első igazi közös bulink volt! :D tökéletes befejezés). Mondjuk megint utolsó busszal haza jöttünk, mert nem voltak olyan sokan... :(

03.18. Péntek

Huh... hát igen.. és most jön a neheze... Svenja haza utazik...
11 körül felkeltünk, ettünk egy kicsit, Svenja összepakolt. (Addig Sarahval kicsit összepakoltunk, hát hogy mekkora káosz volt itt, te atyaég!) És ilyen fél2felé elindultunk a városba, mert a Svenja szeretett volna még egyszer utoljára beülni velünk a Kappeli kávézóba. ott ettünk közösen sütiket. majd irány a buszállomásra, hogy elérjük a 4órási buszt a repülőtérre... A lényeg, hogy végül, sajnos Svenja elutazott. :S
Bár nekem úgy tűnt, mint egy átlagos hétvége, hisz Svenja, mindig elutazott vhova a hétvégéken. :D
Este, mondván hogy nem volt elég a szerdai és csütörtöki buli, elmentünk Sarahval és Ecemmel a lett lány, Signe szülinapi bulijára.  :D de nem egyszerű szülinapi buli volt... '80-as évekbeli ruhákat kellett felhúznunk! :D nah, hát én azért nem mondanám, hogy pont olyat húztam fel, de ez van... :D Szóval még egy utolsót buliztunk Sarahval... :D utána ismét "együttaludtunk".. :D

03.19. Szombat

Hát ez a nap, vhogy még nehezebb és rosszabb volt mint az előző... :'( itthon voltunk egész nap, majd ilyen 4felé elindultunk a repülőtér felé. most Benoit és Signe is csatlakozott hozzánk (Sarah, Ecem és én). Hát nem volt egyszerű a búcsúzkodás, azt meg kell hagyni.. (Egyébként a repülőtéren nagyon gonoszak voltak a Sarahval... túlsúlyat akartak fizettetni vele - 20kg-t vihetett fel és neki 22,5 volt -, de ő nem akart, így elkezdtünk kipakolni a táskájából, és amikor visszamentünk először 19et mutatott a mérleg, aztán a néni megigazította a böröndjét és 22,3-at mutatott a mérleg, a néni még mindig azt mondta, hogy fizetnie kell, és akkor miután mondtam elég csúnyán hogy akkor menjünk vissza és pakoljunk ki mindent, a nő azt mondta jó most az egyszer.. :P :D )
Aztán haza jöttünk.. este felmentem Rékához, itt volt a huga (szerdától), meg átjött Niki és Patrik, és kis-magyar-estet tartottunk, magyar zenékkel, beszéddel.. :D egész klassz volt, az már igaz, hogy Patrikot a sírba tettük négyen lányok..  de hát ez van.. :D

03.20. Vasárnap

Ma reggel jöttek hozzám először a CC órámról a csoportársaim (Ana és Marta), mert a flashmobhoz raktuk össze az anyagokat, meg hogy mit kell csinálni. Majd délután Umut Can és Valentine jött, mert a következő héten intenzív kurzusunk van - 3nap 4kreditért-, és kedden kell adni majd egy prezit. A fiúk természtesen a Mercedest választották... én annyira nem örültem neki, de hát ez van... miután megbeszéltünk mindent, elmentek haza és magunk dolgoztuk ki a saját részünket. Hja, egyébként én a nap folyamán, amikor épp nem volt itt senki csináltam estére - mert Rékánál volt "magyar vacsi" -, zebra kekszet (Albert keksz csokipudinggal), meg vodkás-vizes-zselatint eperrel. (Niki azt mondta jó  lesz. :D). aztán csináltam még kis szendvics-falatokat, amin a házi sonkánk volt.
(Mindenkinek ízlett amit csinálta, kivéve a vodkás-zselatin, pedig szerintem egész jó volt.. nem baj, megmarad szerdára nekünk.. :D ) Szóval megint nem voltam egyedül este... :D amúgy elég sokáig még dolgoztam még a prezi részemen, mert nem találtam egyszerűen normálisan adatokat a német marketingről - mercedes részről... :(

03.21. Hétfő

Az első nap az intenzív kurzuson... hát annyira nem nagy wasistdas, de elmegy... :D Délután megint elkirándultunk a Fazer csokigyárba. Megint annyi csokit ehettünk amennyit csak akartunk.. pfff.. ezt nem kellett volna.. :D most a céges prezi még viccesebb volt, mert a kérdéseinkre nem mindig tudtak válaszolni.. :D ez van...
majd a városba mentünk csoportokban, és az egyik boltba kellett menni "terepmunkára" - erről szerdán kell majd prezit adni.. :D
majd délután átjöttek a fiúk, megcsinálni a Mercedes prezit - mert nem volt teljesen jó, és itt mindenki megcsinálta nálam a saját részét és összeraktuk együtt...

03.22. Kedd

Mai nap az orosz tanár előadásán majd elaludtam.. :( jó volt, csak nagyon fáradt voltam, meg 3óra azért sok.. :S :D
A prezi egész jó lett... :D Délután irány haza (fél7re sikerült hazaérni)... és ennyi.. :D
Este egyébként sikerült Skype-n Svenja-val beszélnem! :D annyira jó volt... egyébként a lányok épségben haza érkeztek, és nagyon szomorúak hogy megint otthon kell lenniük.. :S :D ennyi röviden. :D

Nah, remélem mindent  sikerült leírnom, amit akartam... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése