2011. május 18., szerda

05.09-12.

05.09. - Hétfő

Reggel 4 óra alvást követően felkelltem, bementem az iskolába még az órám előtt kinyomtattam a szakdolimat, ill. ahogy eddig meg volt. Ma volt az utolsó Corporate Communication órám, igazából most csak a múltheti konferencia visszajelzéséről beszéltünk, ill. ki kellett töltenünk külön csoportokba, hogy mi volt a feladatunk, mit csináltunk a konferencia sikeres megvalósulása érdekében az elmúlt 1,5 hónapban. Ezt követően ebéd Nikivel és Patrikkal, majd egy gyors vásárlás és utána irány haza. Mivel ma nagyon szép volt az idő, így délután kimentem a Kannelmäki parkba - most bikiniben és ott napoztam, ill. olvastam a szakdolit, írtam a dolgokat. :D délután egy-két órás pihenőt követően, este megint neki vetettem magamat a munkának. De most csak kb. fél3ig bírtam a munkát és inkább elmentem aludni.

05.10.- 11. - Kedd, Szerda

5 óra alvást követően felkelés, kicsit dolgoztam a részeken, ill. kerestem még statisztikai adatokat, majd ebédet követően megint fogtam a kis motyómat és kimentem a parkba napozni. Ott az újabb statisztikai adatok hozzáadtam az eddigiekhez, ill. elkezdtem gondolkodni a bekezdésen, összegzésen. De leginkább henyéltem a füvön feküdve a napot élvezve.
Estére kicsit kiborultam, mert rájöttem hogy még bekezdést, összegzést kell írnom, és akkor még az egészet még egyszer át kell olvasnom, újabb részeket kell vszínű kivágnom, mert sok lesz, stb. A bekezdést és összegzést megírva, Ecem csöngetett az ajtómon, hogy elég volt, és ki kell mozdulnom egy kicsit - így kimentünk az esti barbecue-ra, ami itt volt a házunk előtt. Ott a többiekkel beszélgettem egy kicsit, majd jobbnak éreztem egy kis sétának. Így tettem egy nagy sétát a közelben. És megint rá kellett jönnöm, hogy gyönyörű itt. Az esti levegő illata, a park, a légkör, amerre sétáltam gyönyörű... hjaj de fog hiányozni... Kicsit "balatoni" feelingem volt. :D Hja, és van itt egy kutyaiskola is! :D annyira jó volt látni a kis játékos kölyök kutyákat! :D
Nah igen, visszajöttem sétából, akkor még egy kicsit beszélgettem többiekkel, majd irány a szobám, egy kávé és reggel fél5kor sikerült elküldenem a konzulensemnek a szakdolimat. :D (igaz, a hivatkozásjegyzék, és a helyesírási hibák még nem voltak kijavítva) :D Nah, és itt még nem ért véget a nap... fél12kor vizsgám volt Corporate Communicationből.. szóval elkezdtem átnézni az előzőleg kinyomtatott diákat. Igazából Suvi (tanár) első diasorát követően elálmosodtam és megszavaztam magamnak az alvást. :D 4óra alvás után kelés, és irány a suli. A vonaton még átnéztem a diákat gyorsan, majd vizsga. Egy kis terembe voltunk, a tanárral szembe félkörbe voltak elhelyezve a padok és Suvi megmondta, hogy kinek hova kell ülnie. Ezt követően húzni kellett egy tételt majd kaptunk kb. 3percet hogy kidolgozzuk a saját tételünket. A vizsga úgy volt, hogy egy ember elmondta a saját tételéhez tartozó gondolatait, majd a többiek azt kiegészíthették. Így, ha vki nem tudta a sajátját, de a többiek tételéhez hozzá tudott szólni értelmes gondolatokkal, akkor még mindig átmehetett az illető a vizsgán. Én az integrált marketing kommunikációt húztam. Mázlim volt! azt a negyed oldalt, amit beleírtam a szakdoliba úgy ahogy volt, elmondtam. :D Meg néha hozzászóltam a többiek tételéhez. (Ami furi volt, hogy sokan azt ismételték, amit az adott illető már elmondott a saját tételénél, és volt, aki a másik mondandóját kijavította, hogy az nem úgy van... - hát ezt nem tartom szép dolognak, hogy más kárán legyen jobb az eredményem...) Nah, de lényeg a lényeg, hogy délután már fent volt az eredmény "Blackboard"-n és 6pontot kaptam a 10ből, ami azt jelenti, hogy átmentem a vizsgán!!! :D juhééééé :D délután elmentem vásárolni, hogy jönnek a lányok hétvégén akkor legyen itthon kajám. majd délután egy kicsit aludtam, és este még neki álltam kicsit dolgozni a szakdolival, bár már nagyon nem volt kedvem hozzá, meg fáradt is voltam, így 2kor megint elmentem aludni.

05.12. - Csütörtök

Korán kelltem ma, mivel még takarítanom kellett és sütnöm a lányok érkezése előtt és a szakdolit is be kellett fejeznem.
Délelőtt kaptam választ a konzulensemtől is - a szakdoli új szerkezete tetszik neki és 3megjegyzést rakott a szakdolimba- ezeket ki is javítottam, a hivatkozás jegyzéket is megcsináltam. Majd 5 órámba telt, hogy átolvassam a szakdogát mondatról-mondatra értelmezve, és adott esetben a javításokat elvégezve. De lényeg, hogy déluátn fél6-ra elkészültem vele és nyugodt szívvel várhattam és készülhettem a lányok érkezését. Előbb gyors megsütöttem a pogit, majd míg az utolsó darabok sültek elkezdtem az egész lakást kitakarítani 1,5-2 órám elment vele. Az ágyat is megcsináltam magunknak - 3matracot raktam le a földre -. :D majd 40percem volt hogy letusoljak, hajat mossak és elkészüljek. Ecemmel mentünk együtt a lányok elé. Elég viccesek voltunk. Először is Ecem elfelejtette leírni, hogy hogy is juthatunk majd éjjel haza a repülőtérről, így telefonálnom kellett Rékának, hogy segítsen, de nem volt para. Majd félúton a repülőtér felé eszünkbe jutott, hogy nem tudjuk melyik terminálra fognak érkezni a lányok... Nem volt gond, mert 20perccel korábban értünk ki így is, szóval előbb a 2es terminálhoz mentünk, majd ott a táblán láttuk, hogy ők az 1esre fognak jönni, így átsétáltunk (itt a két terminál kb. 5perc sétára van egymástól, és épületen belül lehet közlekedni a kettő között). De a repülőjük késett... és 11 helyett éjfélkor jöttek ki. De nagyon jó volt újra látni őket! :D először el se hittem, hogy tényleg ők jöttek ki. Mindenki csak nézett minket, mert természetesen jó lányokhoz híven elkezdtünk ordítani... :D vicces volt. Szóval, előbb a városba mentünk egy busszal, majd a vonatállomásról egy busszal indultunk haza. (a két busz között volt kb. 20percünk, arra az időre a közeli kis bárba ültünk be, mert hűvös volt.) Közben folyamatosan hívtak telefonon, hogy mikor érünk már haza, merre vagyunk... Igazából 2-re sikerült is haza esnünk. Marieta az ajtóba várt minket. Kicsit beszélgettünk, majd eldöntöttük, hogy mivel már fél3 van és eléggé zsúfolt lesz a hétvégénk, meg az előző napok is fárasztóak voltak mindannyiunk számára, így nem megyünk már át a fiúkhoz... És, ha Mohamed nem megy a hegyhez... igen, 15perccel később csöngettek az ajtónkon... Umut, Loui, Julien, Benjamin, Sebastian jöttek át beköszönni nekünk... :D nem sokat időztek itt, mert tényleg fáradtak voltunk és inkább az ágyba húzott a szívünk. :D

folyt. köv. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése