2011. augusztus 1., hétfő

05.27. - Péntek

A 4-5 óra alvás után muszáj volt fel kellni, sajna nem lehetett lustizni. Egyből Ecemmel mentünk a városba. Mai projekt: vásárlás, és Ecemnek köldök pircing készítése. Utóbbiról csak annyit, hogy nem volt egyszerű eset, ugyanis Ecem nagyon nem tudta, hogy tényleg megcsináltassa-e vagy sem, mi legyen. Kb. félórát voltunk ott a piercinges szalonba, már meg is lett jelölve, hogy hova fogják beszúrni, ki is lett választva, hogy milyet raknak be neki és az utolsó pillanatban meggondolta magát. De így jobb is, azt mondom. Nagyon félt és izgult, tiszta gyomorgörcse volt miatta. 
Vásárlás... Könnyebb volt vásárolni, hogy tegnap körbe néztünk Ecemmel így céltudatosan mentünk már be a boltokba, tudtam hogy kb. mit, hol és kinek fogok vásárolni. El is költöttem a pénzemet, nagyon kevés maradt a számlámon, de hát ez van. Délután 4ig vásároltunk, majd Ecemmel a haza vezető úton külön váltunk, ugyanis én még a Lidl-be akartam beugrani venni kis finn édességet még az otthoniaknak. Miután én is haza értem, gyors haraptunk vmit Ecemmel, én felmostam, hogy azért akkora nagy koszba ne várjam a Húgomat.. :D Majd irány a repülőtér - úgyis oly rég voltam ott -. :D

Húgi rendesen megváratott minket. :D De végül csak-csak megérkezett.. :D Annyira jó volt újralátni. Meg is nőtt.. :D Egy kicsit zavarba volt, angolul annyira nem szeretett volna beszélni. Ecem (hja, igen ő is ki jött velem, mert azt mondta, hogy az én Húgom az ő Húga is és ez csak természetes, hogy ő is kijön elé a reptérre) :D szóval Ecem, azért próbálkozott vele kommunikálni, akkor válaszolgatott. :D A vasútállomásra beérve, még volt kb. 20percünk vonat indulásig. Ecem megkívánta a sört, így a vasútállomáson lévő kis "pub"-ba bementünk csomagostul. Húgit is megkínáltuk egy kis sörrel, de ő azt mondta, hogy köszöni inkább kihagyja. 
Szállásra visszaérkezve, Húgi egy kicsit le volt döbbenve a lakást illetően. Főleg, amikor a fürdőt látta meg akkor szörnyűlködött el a legjobban. Nem csodállom, mi is amikor először megláttuk. Azóta már hozzánk nőtt ez a kis lakás. :D Amúgy neki nagyon üres volt a lakás - bár a folyóson képek díszelegtek... A fürdő meg fürdő. :D  
Húgi egyből gép elé ült, hogy bejelentkezzen anyáéknak - lelkünkre kötötték, hogy azonnal írjunk nekik. Én meg elkezdtem kipakolni a böröndöt, amit hozott. A közepes méretű nagy böröndünket hozta a Húgi magával, ami csak kajával volt tele (20kg). Anya rendesen ellátott minket elemózsiával. 3féle süti. a 3napra 3féle kaja... :D Ecemnek már előrejeleztem, hogy mi fog rávárni, úgyhogy jött is felhozzánk enni. :D (Amúgy Húgi még egy kis váltáskát - kézipoggyászt- hozott magával, amibe az ő ruhái voltak a hétvégére. 

Miután megkajáltunk egy kicsit beszélgettem még a Húgommal, aztán mivel már későre járt (2 óra) inkább nyugovóra rétünk, holnap úgy is korán kelés lesz. :D 
egész nap a városban járkálás ajándékok után, majd haza gyors kicsi kaja (Ecem csinált kis tésztát) felmosás, majd irány a reptérre a hugiért. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése